
Monoposty
2025

2024
Otvorene sa hovorilo o tom, či je reálne, aby Max Verstappen vyhral všetky veľké ceny v ročníku 2024. Monopost RB20 disponuje motorom RBPTH002 a mnohým sa zdalo, že je skôr menšou revolúciou a nie evolúciou RB19-ky. Ak by Verstappen nezískal štvrtý titul za štyri roky, bolo by to veľkým športovým prekvapením. Veľké očakávania Oracle Red Bull Racing vkladalo aj do Sergia Péreza.

2020
Dvojka Max Verstappen a Alexander Albon, a motor od Hondy. V sezóne, ktorá bola prerušená, Red Bull Racing vyhral 3 z 19 pretekov, monopost RB16 sa ukázal byť ako spoľahlivý, technické komplikácie boli minimálne. Po technickej stránke k veľkým zmenám nedošlo, RB16 bol veľmi podobný svojmu predchodcovi. Vyznačoval sa však užším nosom s dvoma ďalšími vstupmi vpredu. Rovnako tak prepracovanou oblasťou barge boardu (kúska karosérie, niečo ako bočných spoilerov, ktorých primárnym významom je aerodynamika), a svoje miesto mali aj menšie vstupy pre bočnice.

2019

2018
Posilou tímu vývojárov sa stal Pierre Waché, pričom aj monopost RB15
bol stále primárne dielom Adriana Neweyho. RB15 bolo prvé auto Red Bull
Racingu, ktoré malo pohonnú jednotku od japonskej firmy Honda. Po odchode Ricciarda začal tím sezónu s dvojicou Max Verstappen – Pierre Gasly. Francúzsky pilot bol v polovici ročníka nahradený thajským jazdcom Alexandrom Albonom, s ktorým si vymenil svoju pozíciu v Scuderii AlphaTauri.

2017

2016
Monopost RB12
fungoval o čosi lepšie ako jeho predchodca, ten mal totiž od
spoľahlivého poriadne ďaleko. Triumf pridal aj Daniel Ricciardo, ktorý
vyhral v Malajzii. Najväčším rozdielom v medzi RB12 a RB11 bol značne
nový vzhľad.
